Translate

torsdag 20. februar 2014

Framgang å spore - dog etter "riff-raff-metoden"...

Jeg er et utålmodig menneske så det å pusse opp blir gjerne etter "er det så nøye da" metoden - fordelen er jo at jeg får ting gjort...
Her har jeg bare lysnet veggene, malt listene og døra..
Og SÅ delilig med litt sollys mens man holder på :)
Siden det med gulvene blir hovedjobben klarte jeg endelig å samle energi nok til å gå løs på veggene denne uke. Ikke alt er like nøye gjennomtenkt, men etter et par dager i malehabitten kjenner jeg at det blir absolutt til å leve med for meg dette her!

Her er kjøkkenet mitt FØR og ETTER "makeover".

Jeg har endelig klart å dekke over alt det blå, blå, blå-blå på kjøkkenet med "mild" hvitt og med "marakesh" i speilkantene på dørene - lyst og fint og godt nok for meg!

Ikke så stor forskjell på soverommet, kanskje -men det var jo ganske greit fra før også! :)
På soverommet ble det lysnet og renset og så malte jeg lister og dører - bak der senga skal være har jeg malt en sommergrønn vegg som faktisk er ganske lik en grønnfarge jeg fant der innerst blant fargelagene! :)
So far so good - og det er deilig å bare kunne la gulvet være underlag for malingsøl og pensler!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar