Translate

søndag 23. februar 2014

Stue og yoga-rom tar form...

Jeg ser at det er krav om flere strøk med maling - og jeg har ennå ikke fått på plass alle ideene til bad og do i leiliheten i Tønsberg, - men jeg ser også at det er mulig å komme i mål bare man legger litt innsats  i det - og en god start er jo halve arbeidet!!!?
Dette er det som var min mormors spisestue og som jeg har tenkt skal være yoga- og meditasjonsrommet mitt.
Her har jeg begynt å male både vegger og dører - og det begynner å bli litt mer slik jeg vil ha det!
Dette er stua i leiligheten jeg skal flytte inn i til sommeren. Den hvite døra er døra inn til det store soverommet mitt :)
Slik ser det ut nå. Neste skritt blir å fjerne de moderne gulvene - og få fram patianen som skjuler seg der nedenunder!


2 kommentarer:

  1. Hei, hvor det går unna! :D

    Det blir så lekkert og du er virkelig standhaftig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk og jada... En slags vinter"ferie".. Men liker å gjøre saker der jeg kan se resultatene rask sånn spm med opp-pussing av gamle ting!!! :-) Hilsen Siri :)

      Slett