Translate

torsdag 3. juli 2014

En enkel yogapraksis og "Siris stillerom" tar form...

Nå ser jeg at yogarommet begynner å bli slik jeg vil at det skal være! Dessuten har jeg laget nettside og satt av datoer til yogatimer her i høst!
Når polering, lakk og dører nå snart endelig kommer på plass,
 ja - da er yogarommet faktisk klart til bruk! 
Håper dette lar seg gjøre - og gjør det ikke det - ja, da får jeg finne på noe annet...!
Jeg har lyst til å dele dette rommet med flere - og jeg vil gjerne ta opp yogaundervisning igjen og få det til her i Tønsberg! Men jeg er også veldig avslappet med om det ikke skulle bli slik.. jeg får bare vente og se!

Til de som er interessert i å sjekke ut nettsiden min er adressen slik:

http://www.siris-stillerom-yoga-meditasjon.com/


2 kommentarer:

  1. Hallo. Jammen dumpa eg inn i din verden att. Fylgde med deg i 2012. Og då var du ein inspirasjon. Du er ikkje mindre inspirasjonesfull no. Er i samme bås som deg, nesten. Prøver å pusse opp i eit realsistisk tempo, og ved hjelp av meg sjølv, og med tanke på aukande fred og ro.Manglande kjøpepress kvitta eg meg med for fleire år sidan. Her er staden eg vil gå, når mismotet tek meg. Lukke til...

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh! Så hyggelig! Takk - og lykke til til deg og! Jeg skriver litt nå og da - veldig hyggelig at du leser og liker! :D Hilsen Siri

      Slett