Translate

mandag 27. oktober 2014

Joda - det skjer ting...

...og for dere som tror på slikt kan jeg ikke unngå å nevne at det sannelig oppleves akkurat nå på en måte som om universet sakte, men sikkert skrur sammen alle tingene i den retningen jeg drømmer, håper og tror!
vent og se...hvis ikke alt plutselig skulle snu så tror jeg kanskje at noe "magisk" faktisk vil skje...
Folk som jeg har ønsket å samarbeide med fordi de driver med viktige og bra ting tar rett og slett kontakt - og setter igang prosjekter i hodet mitt. Det kan se ut som om jeg kan få nytte av det jeg er best på - både når det gjelder yoga, pedagogikk, omsorg og samfunnsengasjement i en sosial setting.. At dette i tillegg skjer litt og litt og i mitt eget tempo er også veldig bra!

Lokalene er snart tømt - og neste uke kommer kommunens representanter på befaring med råd og tips - og deretter blir det opp-pussing og styr - og flere bilder å vise fram også etter hvert, tenker jeg...

Jeg har også fått kontakt med frivillige organisasjoner der det er kloke mennesker som har tenkt de samme tankene som oss med på laget - disse skal vi skal prate mer med - og så får vi se... (kryptisk,..men sånn må det være "just nu"...)

Så derfor sitter jeg altså akkurat nå og føler at kverna kverner og jobber for meg - og at den magefølelsen som sa til meg at jeg ikke skulle stresse, men bare vente og se - så ville ting ordne seg - kanskje faktisk hadde rett...

...og mer enn dette kan jeg ikke si på denne siden av jul, tenker jeg...
for...de tre T-ene er, som alltid, også viktige her:
Ting Tar Tid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar