Translate

lørdag 5. april 2014

Tid for å vente...

...Og tid for å drikke noe grønt mens man venter på at det skal grønnes ute...
--
Selleri, druer, agurk, avokado, spinat, limesaft og en presset appelsin... Det var energi på glass, det! :)
Nå har jeg gjort det jeg kan for å forberede meg på å selge rekkehuset, synes jeg... Men det har ikke skjedd så mye ennå... Jeg har det jo slettes ikke travelt  - og kan vente på de rette kjøperne, jeg... men de kommer kanskje ikke før etter påske? Det er greit...

Ute snør det. De stakkars stemorsblomstene holder ut. Gresset er fortsatt brunt, men jeg veit at håpet er lysegrønt!!! Så i påvente av alt det grønne følte jeg virkelig behov for å drikke noe grønt i dag!

Samtidig driver jeg fortsatt og forbereder opp-pussing i Tønsberg,.. leie pussemaskin og snekkere som kan gå i gang med badet er neste punkt på programmet der nede...

Jeg har fått fine forslag til planløsning på et bittelite bad av min venninne interiørakritekten - og så har jeg funnet noen fine fliser som er litt mindre enn de jeg forelsket meg i tidligere  - disse fant jeg hos far-far:

Akkurat slik jeg vil ha den - men mye bedre størrelse i og med at hele mønsteret er på en flis! :D
Men enn så lenge sitter jeg her i skauen og venter på folk som skal komme på visning i rekkehuset mitt, da...
Venter på salg - og venter på vår.
Ikke det verste man kan vente på!
Mens man drikker "grønn sol fra glass"...
Det blir bra, det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar