Translate

mandag 24. mars 2014

Om å gruglede seg..

Tanken på oppbrudd og nytt liv på nytt sted uten det som har vært min trygge havn i over 20 år gjør at jeg har masse svingende følelser i disse dager... Nå blir det virkelig virkelig - og jeg ser at det faktisk SKAL skje!

Nå er megleren i gang med jobben - og sansynligvis blir boligen min lagt ut som salgsobjekt allerede i morgen! Da er det definitivt, ugjendrivelig sikkert at jeg skal flytte, bryte opp - og gå igang med et annet liv enn det som har vært hverdagen i så mange år nå!

Det er spennende og fint - men det er jo selvsagt litt trist også!
Jeg elsker turene i skogen her. Skiløypene. Uteplassen min!
Jeg vet hva jeg har...
Men det er litt uklart for meg hva som skal skje til neste år... Og det er jo selvsagt litt skummelt også!
Denne plassen kommer jeg nok til å savne...
...Men dit jeg flytter kan jeg tilbringe masse mere tid sammen med dette vakre vesenet! Og DET gjør nok opp for det meste! :D

3 kommentarer:

  1. Nå er det så ryddig her at jeg nesten ikke tør å smøre meg en knekkebrødskive - likevel er det mer som må tømmes fra skap og skuffer - OG flere steder som må vaskes her og der før visning ! Puh! Heldigvis fikk jeg masse hjelp fra min kjære sønn i går! Takk til ham! ;)

    SvarSlett
  2. Hold pusten - inntil en eller annen legger inn et vulgært høyt bud ;)
    Lykke til!

    SvarSlett